Post by tighhotpdarelar on Feb 23, 2022 14:10:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gunship Battle Total Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gunship Battle Total Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ meer geld hack ▞▞▞
▞▞▞ Gunship Battle Total Warfare 2022 version ▞▞▞
Bewerkte recensie. Onlangs heb ik per ongeluk mijn blackline-helm geregistreerd. Dit was mijn schuld, maar omdat ik zilver spendeerde, dacht ik dat een simpele oeps minstens 1 keer vergeven zou zijn. Geen succes!! Ze zullen niet vervangen.
In het begin niet zo leuk. Slechts ongeveer 30 minuten per dag spelen, voel het gewoon niet en de upgrades voegen geen nieuwe avonturen toe.
Het spel is veel te ingewikkeld. Te veel onderdelen om te upgraden/verhogen voor schepen, onderzeeërs en jets. En commandanten die uniformen maken? Zoooo veel effing onderdelen nodig. Dit spel is zoooo verwarrend. Ho ja, kijk eens in de winkel, wat in godsnaam.
Nadat de installatie direct is verwijderd, wil ik niet gedwongen worden pushmeldingen toe te staan.
Als je competitief wilt zijn in een strategische spelmodus en niet van plan bent een goed bedrag te betalen, zoek dan een ander spel. Je zult niet succesvol zijn in dit spel zonder een hypotheek af te sluiten. Anders zijn de eerste paar weken ok. Koreanen domineren de meeste servers, ironisch genoeg is Joy City een Koreaanse Co. Vraag je je af hoe ze altijd een voorsprong hebben op iedereen.
Ik ben dol op deze game die ik nog steeds speel, maar op de een of andere manier werden mijn gegevens gewist toen ik opnieuw probeerde in te loggen. Help me alsjeblieft, ik wil niet helemaal opnieuw beginnen. Ik zat op een hoog niveau en mijn alliantie ook. Help me alstublieft.
Funn met alliantie THÇ
ik ben dol op dit spel, maar ik wil alleen een suggestie geven... ik hoop dat ze de koerier vasthouden elke keer dat we in een willekeurige richting bewegen. minstens 3 minuten per zet. dus als ze me aanvallen, kan ik er meteen in slagen om wraak te nemen. ook hebben ze geen kruiserraketten en gevechtscruiserschip.. voeg ook speciale vaardigheden toe zoals nuckler of laserstraal.. voeg ook strategische bommenwerper toe.. bedankt.. voeg ook schermutselingmodus toe voor de alliantie, zodat ze hun kracht kunnen tonen met hun kameraad
Ik ben dol op het app-spel.... Maar zou je alsjeblieft een tijdje kunnen stoppen met de buitensporige updates en het onderhoud... De laatste 3 updates had ik problemen om weer in het spel te komen...
Gunship Battle Total Warfare ยุทธศาสตร์ hjul
건쉽배틀 토탈워페어 전략 ykk
Ik vond dit spel geweldig, ik heb het zelfs 4 sterren gegeven, maar de laatste paar maanden bevriest het 80 procent van de tijd, maar alleen als er een evenement is waarvoor je prijzen krijgt voor discraceful
Kut spel veel te door lukas
Het is een erg leuk spel, maar ik ben een probleem tegengekomen, het vertelt me dat er een update is, maar als ik naar de Play Store ga, zegt het gewoon spelen of verwijderen, dus ik weet niet wat ik moet doen, maar over het algemeen 5 sterren erg goed spel
Echt cool, ik heb maar 2 euro betaald, ik ben sterk echt Snel echt goed strategiespel voor oorlog en pvp doodt MrMyiagi FinalFantasy
Vorige week gedownloade game zegt nog steeds dat downloaden niet is gelukt, probeer het later opnieuw, probeer het de hele week hoeveel later totdat het werkt?
Ik denk dat je de voertuigen waarschijnlijk sneller moet maken als je de basis van iemand anders gaat aanvallen, ook moet je het Admiral-niveau met 5.000 verhogen. Dit is ook een heel leuk spel. Ik moet er echt van houden, je moet ook de tank sterker maken en ervoor zorgen ze kunnen direct naar boven wijzen, je kunt ook handmatig de vliegtuigen en tanks van het voertuig besturen, heel erg bedankt👌
Voeg alsjeblieft een pvp-beperking toe of voeg op zijn minst meer dingen toe aan de benodigdheden die je aan de aangevallen spelers geeft ik ben teruggezet naar veld 2 omdat ik altijd wordt aangevallen door spelers 4-10 niveaus boven mij
Gunship Battle Total Warfare Strategiya tnv
Nou, na 1 dag kwam ik vrij gemakkelijk bij lvl10 en bevond ik me in een mooie alliantie, ik had de meeste t2-eenheden ontgrendeld en vorderde redelijk goed, dag 2 en de app zei dat het een update nodig had, google had geen update en de game kon niet worden bijgewerkt, probeerde hard mijn telefoon opnieuw op te starten (Oppo R11) en dat werkte niet, omdat mijn acc was gekoppeld aan Google, ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de update voor de game was voltooid, maar om de een of andere reden was mijn acc verloren, het was gemakkelijk om naar lvl 10 te gaan, maar aangezien dit een volledige versie is en geen bèta, wordt dit uiteraard niet verwacht, als de oplossingen graag 4-5 sterren beoordelen.
Ik heb mijn account verwijderd, is er een manier om het terug te krijgen? Er staat hier "Dit account is uitgeschreven, je kunt het na 7 dagen opnieuw abonneren" en het gaf me ook een code voordat ik het per ongeluk verwijderde.
Het is goed.Maar probeerde de nieuwe versie bij te werken, maar deze wordt niet bijgewerkt.
Gewoon af en toe iets te doen
Leuk spel.. Maar ik heb geen geluk voor het kopen van dozen..😔😔 Ik zal niet begrijpen wat de discriminatie van de doos is.. Daarom stop ik o. Geld uitgeven. Niet goed.. Zelfs opnieuw smeden.. Auto gebruiken met 1k opnieuw smeden.. F
Het is een goede game, ik heb het 3-4 gespeeld en er is zeker ruimte voor verbetering, zoals met boosts zijn ze moeilijk in bulk te krijgen zonder geld uit te geven, dus zodra je level 15 bereikt, wordt alles vertraagd tot een crawl. En de kosten van legendarische jets, ik heb ook een fatale fout opgemerkt, als je AFV's op je koerier repareert en je het herinnert, zullen de AFV's spoorloos verloren gaan. Dit is erg irritant omdat 1k+ loepards niet goedkoop zijn, als dit probleem is verholpen, verander ik graag mijn beoordeling
Lol als ik zoek naar een simulatorspel, verschijnt dit als nr. 2, ik heb dit eerder gespeeld en het is gewoon een 2D-basisbouwspel, met clans en gilden die geld uitgeven aan iets dat de tijd niet waard is.
Het vereist updates elke keer als ik probeer in te loggen ... en soms wil het niet eens openen. Het spel is goed, daarom blijf ik het een tijdje volhouden. maar dit geeft me geen goede ervaringen. Ik hoop dat je naar me luistert en deze problemen oplost. Dank u
Een heel goed spel, maar ... Je moet veel geld uitgeven om sterk te worden :V . Maar geniet er nog steeds van om te spelen, zelfs zonder er geld aan uit te geven.
Dit spel zuigt. Als je echt geen geld te besteden hebt, speel dan niet. F2p-spelers kunnen dit spel niet spelen. Ik ben een f2p-speler en deze game is zo oneerlijk en bevooroordeeld. Ik speel dit spel al bijna 3 jaar
Kan het spel niet openen... er staat dat het niet kan worden gedownload. Nieuwe update of wat... ik begrijp het niet... heb het spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt niet
Ik heb geen toegang tot het spel nu de update is geïnstalleerd. Ik druk op de update-knop en het stuurt me naar Google Play, waar ik op play druk om teruggestuurd te worden naar de update-knop die me hier terugstuurt...
Ik vind het spel leuk, maar kan er nu niet in komen om het te spelen. Er staat update die wanneer ik klik, me naar Google Zoeken brengt en play zegt, die wanneer ik op play druk, weer teruggaat naar het zeggen van update!!
Je weet dat ik een hekel heb aan het feit dat de codowb erg traag is als je het als 1 minuut per stuk zou kunnen maken of als geen cooldown voor aanvallen dat zou geweldig zijn omdat ik de neiging heb om snel te vervelen en dit is het spel dat ik altijd speel en bewaar mij vermaakt
Zou graag zien dat helikopters uitkomen, misschien wat afibische tanks?
Goed spel veel geld om te gebruiken als je sterk wilt zijn
Spel is gestopt, maakt geen verbinding meer met de server, zelfs niet als er een te sterke internetverbinding is
Angry Birds Match 3 Atjautības spēles zsu
Te veel glitches spel gedomineerd door coiners, wordt met de minuut onaangenaam
Leuk spel En ik vind het erg leuk, stressverlichter, hou zo veel van dit spel
Geweldig spel. Behalve dat het ontwikkelteam nogal hebberig is
Helemaal gemist door de foto's, heel erg een inactief spel echt slecht